Výhody štíhlosti

6. května 2017 v 11:57 | Claire |  Motivace
  1. Napuchlé tváře, dvojitý podbradek, opuchlé kotníky - to není atraktivní!
  2. Budeš mít větší sebevědomí a více obdivovatelů.
  3. Nebudeš průměrná.
  4. Lidé se tě budou ptát jak si udržet tak štíhlé tělo.
  5. Tvůj tuk ti nebude překypovat když budeš sedět.
  6. Budeš mít silnou vůli jakou jiní nemají.

Výsledek obrázku pro thinspiration wear
 

Rady pro drastické hubnutí

6. května 2017 v 11:53 | Claire |  Rady a tipy
Tyhle rady mě na ostatních blozích zaujaly. Dávám je sem, proto, že v hlavě si je nejspíš neuchovám a chci je proto mít tady až je budu potřebovat. Kdyby chtěl někdo rýpat, upozorňuji, že blog je můj deníček, neradím tu nikomu jak má hubnout. Vše co sem dávám je hlavně pro mě.

Našla jsem 3 rady a dám sem každou z nich.

Rada č. 1
"Pro začátek je třeba omezovat jídlo. Po čase přestat jíst úplně. Jenže lidé jako všichni živočichové mají výrazně vyvinutý pud sebezáchovy a mají-li hlad a možnost se najíst - najedí se. Je třeba mozek, potažmo tělo přesvědčit, že hlad je výplodem fantazie. A také, že se dá překonat."

Rada č. 2
"Denně jíst jen jedno jídlo a krájet si ho na malé kousíčky."

Rada č. 3
"Ze začátku to bude hodně těžké, hlavní je vůle pevná jako skála! Radím ze začátku:
-Nejíst 2 dny nic.
-Hrozně moc pít.
-Kdyžtak žvýkat žvýkačky.
-Choďte brzo spát, díky malému příjmu kalorií budete vyčerpaní."

Výsledek obrázku pro thinspiration

Tipy

6. května 2017 v 0:38 | Claire |  Rady a tipy

Našla jsem další užitečné tipy, které si chci uchovat v paměti, proto je sem dám.


Jez v místnosti, kde máš na blízku odpadkový koš. Když máš pocit, že jsi toho už snědla dost, rychle zbytek jídla vyhoď aby tě nelákalo ho dojíst. V restauraci na zbytek jídla rychle hoď ubrousek aby číšník viděl, že už jsi dojedla.

Každou hodinu vypij sklenici vody. Budeš se cítit sytější a budeš mít hydratovanu pokožku.
(Studená voda spaluje více kalorií, teplá voda vyvolává pocit sytosti.)

Zahoď jídlo (sladkost) co tě láká do koše. Z koše už jídlo nikdo nevytahuje. Pokud to jde, zbavuj se všeho lákavého jídla co máš kolem sebe (dej ho kočce/psovi pokud jim neublíží).

Nos fotku své oblíbené inspirace/modelky pořád u sebe.

Po každém soustu jídla se napijte.

Raději mrzněte, vaše tělo pak spálí více kalorií aby se zahřálo.

Jestli máš žravou, nepolykej jídlo, ale rychle ho vyplivni.

Vše jez na malém talířku a malou čajovou lžičkou.

Pohodlně se zavrtej do peřiny a pusť si film. Nebude se ti chtít jít vstát pro jídlo.

Najdi si odůvodnění ke každému jídlu, proč tohle zrovna nejíst. Vše si znechuť.

Jídlo si přesol a přepepři - nebude ti chutnat.

Jdi nakupovat s zkoušej si menší velikosti oblečení, které bys chtěla nosit až zhubneš. Narvi se do něj a pak si v kabince štípej do přebytečného tuku a uvidíš, jak se ti hned jídlo zprotiví. Nechceš přeci přidávat jídlem tuk k těm špekům co už máš.

Nauč se milovat ten prázdný pocit v žaludku. Budeš se pak cítit odporně, když znovu zaplníš žaludek.

Vyber si mezi obědem a večeří, nikdy nejez oboje!

Pokud jsi náchylná na záchvaty přejídání kupuj si jídlo jen pro sebe a opravdu minimum.

Pokud je v okolí něco sladkého tak to ukliď (daruj, vyhoď).
Také sama sebe ukliď daleko od jídla.

Sleduj co jedí ostatní. Hlavně co jedí tlustí lidé a říkej si, jak jsou nezodpovědní, když se tak ládují a přidávají si další kila tuku do těla. Přece to nebudeš dělat taky.

Žvýkej žvýkačky bez cukru, zaneprázdní to tvá ústa.
Káva zmenšuje chuť na jídlo. Pij také čaj.

Jestli jsi hodně odvážná, jdi a vyhoď nějaké potencionální jídlo z lednice aby si nikdo nevšiml, že nejíš. Hledej alternativy - dávej svačiny bezdomovcům, krm pejsky...

Dělej si seznam věci, co budeš dělat dalších 15 min (surfovat na netu, okoupat se, jít ven, koukat na TV, číst si...).

Stále si opakuj, že chceš být hubená (nahraj si na mobil spoustu thinspirace).

Když máš hlad - pij vodu/čaj.

Nemysli pořád na jídlo. Radši si pusť nějakou hudbu, tancuj, spi...

Když budeš mít ve skříňce čokoládu a začínáš mít chuť, bez rozmyslu jdi a vyhoď ji do koše než bude pozdě! Je to škoda, ale za to aby jsi byla tlustá ta čokoláda nestojí.

 


Kim Kardashian

27. dubna 2017 v 19:00 | Claire |  Motivace
Nevěděla jsem, do jaké rubriky to zařadit, ale pak mi přišlo přijatelné to dát do motivace, protože ačkoliv mnoho lidí si myslí, že Kim Kardashian přinesla slávu VŠEM velkým zadnicím, podle mě Kim NENÍ motivace pro to, si vykrmit zadek, nýbrž pro to být štíhlá a fit nebo posilovat.

PROČ SI TO MYSLÍM?

  • Koukněte se na ni, kromě chvil kdy měla po porodu nebo když byla těhotná, to že má Kim vycpaný zadek (buď tukem nebo silikonem) je jedna věc, ale věc druhá je, že kromě zadku a zvětšených prsou má zbytek těla štíhlý (ploché břicho, štíhlé ruce i nohy..).
  • Druhá věc je tvar zadnice Kim. Takový zadek můžete mít od plastického chirurga nebo z posilování pokud máte genetické předpoklady k většímu pozadí, ale rozhodně ho nezískáte žraním a válením se neustále na gauči. To pak bude spíš rozpláclý a bez tvaru.
Proto absolutně nepochopím, jak si čistě jen vypasené holky mohou argumentovat tím, že velký zadek je v módě. Ano je, ale existuje velký zadek a velký zadek. Jestli chápete.

Výsledek obrázku pro kim kardashian bikini

Výsledek obrázku pro kim kardashian bikini

Související obrázek

Související obrázek

Související obrázek

Motta II.

21. března 2017 v 22:33 | Claire |  Motivace
  1. Nevzdávejte se toho, co si přejete nejvíce jen pro to, co chcete zrovna teď.
  2. Když jste unavení a slabí, chtěli by jste to prostě vzdát, musíte se ale vzchopit, najít v sobě tu vnitřní sílu a vzpomenout si, proč jste s tím začali.
  3. Bylo by směšné ve svém životě dostávat rozkazy od čokoládového muffinu nebo od zmrzliny.
  4. Jedna ze záhad života je, jak může žena z kilogramové krabice čokolády přibrat 2,5 kg.
  5. Chutě jsou jen pocity.
  6. Pokaždé, když říkáš jídlu "NE", říkáš "ANO" štíhlosti.
  7. Hlad bolí, ale hladovění funguje.
  8. Jídlo vás jen brzdí od vašeho úspěchu.
  9. Šťastný nebo smutný, bohatý nebo chudý, nejlepší je být hubený!
  10. Hubenost je dovednost.
  11. Je jídlo důležitější než vaše zdraví/váš vzhled/kvalita vašeho života?
  12. Co je dnes v puse, je od zítřka v pase!
  13. Kalorie vás šťastnou neudělají.
  14. Čím více mi toho dají, tím méně toho sním.
  15. Jediná svoboda, která nám zbyla je svoboda hladovět.
  16. Vážně chceš vážit tolik po zbytek svého života?
  17. Podléhání jídlu ukazuje slabost, buď silná a budeš lepší než kdokoliv jiný.
  18. Nezdravé a kalorické jídlo je to jediné, čeho se musíš vzdát.
  19. Požádej mě, abych Ti ukázala dokonalost a já ukážu na štíhlou holku.
  20. Hladovění je lék.
Související obrázek

Výsledek obrázku pro norkys batista bikini

Výsledek obrázku pro norkys batista bikini

Související obrázek

Výsledek obrázku pro bikini beach

Související obrázek

Výsledek obrázku pro norkys batista

Výsledek obrázku pro norkys batista

Výsledek obrázku pro norkys batista

Související obrázek

Motta I.

21. března 2017 v 21:40 | Claire |  Motivace
Našla jsem na internetu super motta a pro svoji motivaci jsem si vybrala ty nejlepší :-)

Nic ti nedá takový pocit jako hubenost, ani sladkost!

Hlad bolí, ale štíhlost za to stojí.

Vteřinu v ústech, roky na stehnech.

Pro krásu se musí trpět.

To jídlo vypadá dobře, ale já vypadám mnohem lépe.

Chceš-li jíst to jídlo, podívej se na svoje stehna!

Kdybych snědla trochu, snědla bych všechno. Proto nesním nic.

Hlad je tvůj přítel, který tě nezradí, narozdíl od jídla.

Samozřejmě, že je to těžké. Kdyby to bylo lehké, každý by mohl být hubený.

Být hubená je důkaz sebekontroly a vlády nad svým životem.

Když nebudeš jíst, nepřibereš.

Nikdy není pozdě na to, být tím, kým chceš.

Jídlo je jako umění ke koukání, ne k jezení.

Miluju ten pocit být křehká a jemná.

V obchodě nejsem zvyklá na to, aby mi nějaké šaty nebyly.

Všechno se má dotáhnout do konce.

Je super koukat se na váhu, když jdou čísla dolů.


JE VELMI NESPRAVEDLIVÉ, že jídlo zůstává...
v puse několik sekund,
v žaludku několik hodin,
na bocích několik měsíců.

Výsledek obrázku pro plavky modelky

Tělo jako nepřítel (TV film)

20. března 2017 v 19:40 | Claire |  Filmy a knihy
Všem přeji hezký večer. Včera jsem viděla celkem pro mě zajímavý film. Založila jsem novou rubriku a řekla si, že do ní budu přidávat všechny filmy a knihy na téma hubnutí, které mě zaujmou.

Tělo jako nepřítel

USA: Thinspiration
SK: Moja dcéra je anorektička
Drama USA, 2014, 86 min

Hannah je mladá tanečnice, která se náhodou dostane na webovou stránku podporující anorexii. Nemoc ji vzápětí pohltí a cesta zpět se jí čím dál víc vzdaluje... Hannah je mladá tanečnice, která dokončuje střední školu a chystá se na vysokou. Její kamarádka Kayden jí jednoho dne ukáže stránku podporující anorektičky a Hannah od ní od toho dne nemůže odtrhnout oči. Hannah by ráda zhubla, takže se na stránce zaregistruje a anorektičky jí na chatu rády pomohou. Hannah se podaří zhubnout celkem rychle, takže jí holky namotivují na další hubnutí. Hannah si dá za cíl zhubnout dalších 10 kilo. Jak Hannah hubne a málo jí, začíná být náladová a unavená. I její rodina si všímá změny v chování, ale otcova pozornost se směřuje hlavně na jejího bratra. Leo zápasí ve wrestlingu a vypadá to nadějně, trénuje ho jeho otec, který mu také velmi přísně hlídá jídelníček. Když si matka Hannah poprvé všimne, na jaké stránky Hannah chodí, tak ji začne více kontrolovat. Hannah varuje všechny holky na chatu a ony se postupně všechny odhlásí.

S Hannah zůstane jen dívka s přezdívkou ButterflyAna, ale před tou jí varuje někdo s přezdívkou HipPopK. HipPopK ví, že na chatu je Hannah, dokonce ji tak oslovuje, ale svoje jméno jí říct nechce. Hannah se díky radám od Any daří dál hubnout. S Hannah dokonce flirtuje i přítel její kamarádky Kayden. Hannah se s tím klukem dokonce na večírku vyspí, protože si myslí, že on a Kayden už spolu nejsou. Dalšího dne jí ale Brendan poví, že to byla chyba a že se chce Kayden přiznat. Hannah a Kayden se pak pohádají, ale to Kayden ještě neví, co jí Hannah provedla. Hannah má horší situaci i doma, kde ji nutí jíst, ale ona odmítá. Hannah si to pak pokazí i na tanečním kroužku, kde je sprostá na lektorku a ta ji z kroužku vyhodí. V ten samý den odhalí matka Hannah, jak je celá situace zlá a vezme Hannah k doktorce. Hannah se odmítá léčit, ale její rodiče dělají vše, co mohou, aby jí pomohli. Hannah probere až kolaps jejího bratra. Leo měl zápas a otec mu před zápasem nedovolil vybočit z přísného jídelníčku. Leo se během zápasu zhroutil a musel do nemocnice. V nemocnici Hannah zjistila, že to Leo byl HipPopK a že za jeho kolaps vlastně může anorexie. Leovi kvůli anorexii selhalo srdce a on zemřel. Hannah se rozhodla, že nedovolí, aby anorexie zabila i ji. Hannah se tedy začala léčit. Když už na tom byla Hannah dobře, tak s Kayden zajely za dívkou s přezdívkou ButterflyAna. Hannah ji prosí, aby stránku o anorexii zrušila a obviní ji ze smrti bratra. Ana se nakonec rozpláče a omluví, ale z anorexie se nejspíš nedostane, protože je na ní závislá. Hannah založila stránku na podporu boje proti anorexii a věnovala ji svému bratrovi. Hannah se pomalu vrací do normálního života. Kayden jí odpustila i sex s Brendanem.(TV Prima)

Výsledek obrázku pro thinspiration movie


Výsledek obrázku pro tělo jako nepřítel foto

Kayden

Výsledek obrázku pro tělo jako nepřítel foto
Hannah

Výsledek obrázku pro tělo jako nepřítel foto
Matka Hannah

Výsledek obrázku pro tělo jako nepřítel foto
Rodiče Hannah v nemocnici u Lea

Výsledek obrázku pro tělo jako nepřítel foto
ButterflyAna

Výsledek obrázku pro tělo jako nepřítel foto
ButterflyAna

Výsledek obrázku pro tělo jako nepřítel foto
Hannah a Kayden

Související obrázek

Výsledek obrázku pro tělo jako nepřítel foto

Výsledek obrázku pro tělo jako nepřítel foto

Výsledek obrázku pro tělo jako nepřítel foto

Výsledek obrázku pro tělo jako nepřítel foto

Výsledek obrázku pro thinspiration movie

Výsledek obrázku pro thinspiration movie

Výsledek obrázku pro thinspiration movie

Výsledek obrázku pro thinspiration movie

Související obrázek

Výsledek obrázku pro thinspiration movie


Motivace k hubnutí

18. března 2017 v 10:54 |  Rady a tipy
  1. Zamilujte si ten pocit lehkosti z prázdného žaludku. Pokud se to zdá drastické, zamilujte si alespoň zeleninu a čistou vodu.
  2. Na jídla, na které máte chuť se nedívejte, schovejte je ze svého dosahu. V supermarketu se regálům s nimi vyhýbejte a nekupujte je! Vždy, když jsem si koupila sladkost, že si ji dám zítra ráno, sežrala jsem ji ještě ten večer. Takže za mě už ne, nekupovat nic, stačí to co občas od někoho dostanete. Sejde z očí - sejde z mysli.
  3. Máte-li chuť na čokoládu/pizzu, vzpomeňte si, že to je stejně jen hromada tuku. Čokoláda= kostky cukru, které plavaly v oleji. Nebo si představte, že všechen ten tuk z pizzy pijete. Vážně to chcete jíst?
  4. Myslete na pocit, kdy jste prázdné křehké a lehké, přece se nechcete zapráskat hnusným jídlem.
  5. Většina jídel ani nepotřebujete. Kromě ovoce, zeleniny, mléčných výrobků, semínek a vajec prostě jídla není potřeba.
  6. Nesnězte během dne všechno jídlo co si naplánujete, nechte si vždy něco na další den.
  7. Opravdu chcete tím přežíráním zahodit všechnu práci, co jste zatím odvedli? Ne! Tentokrát to chcete dotáhnout do konce!
  8. Nemyselte na to, že vám to jde pomalu. Hubnutí je sice dlouhá cesta, ale přejídáním to rozhodně neurychlíte!
  9. Oslavujte si v duchu každý den, který se vám už daří držet dietu.
  10. Nenechte se ovládat okolím, které se do vás snaží cpát jídlo. Nebojte se, říct jim ne. Používejte výmluvy. Už jsem jedla, nemám hlad, nemám na to chuť, není mi dobře, sním si to později. Máte přece vlastní hlavu!
  11. Jestli vám to pomáhá, sledujte pořady o vaření nebo kuchařky, ale pozor, některým lidem to může spíše uškodit a navodit větší chuť na jídlo.
  12. Neříkejte si nikdy v duchu slovo hlad, raději si opakujte slovo hubenost, léto, plavky, krásné šaty, atd.
Související obrázek

Odstrašující případ

18. března 2017 v 10:32 |  Příběhy
Tohle sem dávám spíše pro sebe. Našla jsem to na jednom webu a dávám to sem pro to, aby mě to odlákalo od přejídání.

Měla jsem anorexii, BMI asi 14. Bylo to děsné, tak jsem se rozhodla s tím něco dělat. Začala jsem pravidelně jíst i pečivo a přílohy a nějak mi zachutnalo. Přes záchvatovité přejídání jsem dospěla k neustálému jedení. Tuna pečiva, chipsů, oříšků, brambůrků a sladkého. Vše v obrovském množství. Dnes jsem nezavřela pusu asi 13 hodin. Tělo tento asi měsíční zvrat nevydrželo. Nemám pas, všude krvavé strie, které neustále mažu, ale tělo se roztahuje pořád, takže dost bezvýsledně.

Musím říct, že ty strie mě vždy dokonale odstraší. Přitom nadělat si strie kvůli obžerství je zbytečná hrubá chyba! Stačí přece ty, co se dělají rychlým růstem v pubertě nebo růstem břicha v těhotenství.

Výsledek obrázku pro strie

Jak posílit svoji vůli

18. března 2017 v 10:17 |  Rady a tipy
Právě slabá vůla nám brání k dokončení našich cílů. Mám tady pár rad, jak se sebou pracovat aby jste měli vůli silnější. Svoji vůli posilujte postupně a nenechte se odradit ani počátečním neúspěchem. Naše schopnost sebekontroly během dne kolísá. Ráno je nejvyšší a odpoledne klesá úměrně s naší únavou.

Rada č. 1 (celkem náročné)
Noste u sebe stále něco malého a lákavého (čokoládový bonbon) co nesmíte sníst. Důsledným říkáním si "NE" zvýšíte vaši schopnost odolávat pokušení. Ale není to pro každého.

POZOR u velmi slabé vůle. Budete-li mít ve skříni sušenky, které vídáte každý den, když si jdete pro čaj, patrně to jednou nevydržíte a sníte je. Zkoušet slabou vůli od začátku takovým způsobem vám nepomůže.

Rada č.2
Všímejte si co automaticky děláte, přemýšlejte o tom a dostanete odpověď na to, proč nemáte svoji vysněnou váhu.

Rada č. 3 (je to o zvyku)
Ze začátku to chce zvýšenou píli a sebekontrolu než si zvyknete. Pokud vydržíte, po čase bude vše méně a méně náročné a potom už automatické.

Nathan DeWall, učitel psychologie který běhá pravidelně maratony přes 100 km dlouhé měl rozhovor se svými spoluběžci a říká: "Oni dnes už ani nevěří, že běh na takové vzdálenosti vyžaduje sebekontrolu a píli. Přijde jim to přirozené Když se jednou stane obtížná aktivita vaší rutinou, vyžaduje od vás méně vůle."

Když zjistíte, že opravdu jen vy jste odpovědní za zdroj energie, kterým disponujete, už se ho jen tak nebudete chtít vzdát.

Rada č. 4
Pozor na lidi, kterými se obklopujete. Říká se, že jsme průměrem pěti lidí, se kterými se nejčastěji vídáme. Nesvádí vás někdo k nesprávnému jídlu?

Výsledek obrázku pro slabá vůle




















SEBEKONTROLA A DISCIPLÍNA JE HLAVNÍM PŘEDPOKLADEM PRO DOSAŽENÍ ÚSPĚCHU

Kam dál