Jít rovnou cestou za svým cílem

28.4.2017

Včera v 13:18 | Claire |  Můj jídelníček
Snídaně: zelený čaj sypaný bez cukru (400 ml)
Oběd: zelený čaj sypaný bez cukru (400 ml)
Večeře: hlávkový salát, káva rozpustná bez cukru s 40 ml plnotučného mléka

No jako ale začla mě teď honit mlsná, takže hrůza. Naštěstí doma toho moc nemáme a už nechci dál vážit 52,5 kg to je děsný. :D A musím se pochlubit, že ty zelené čaje co jsem měla byly každý jiného druhu (první Malý Buddha a druhý Tokajská meruňka). Jen aby si někdo nemyslel, že mám stereotypní jídelníček. :-D

Našla jsem včera v počítači staré fotky své postavy a rozhodla jsem se je sem dát, protože z nich nejde poznat kdo jsem, kdyby sem zavítal někdo známý (náhoda je blbec) a vysvětlit, co mi vadí.

1. Tato fotka je z 8.10.2013 váha asi 55 kg. S břichem jsem nikdy neměla problém, i když teď ho mám lepší než tehdy, ale vadí mi stále oplácané nohy.



2. Fotka z 15.2.2014, váha pořád těch 55 kg. Sice tam nebylo nic sprostého vidět, ale radši jsem to zaškrkala aby se někdo nepohoršil a to co je černou barvou zakroužkované jsou partie, které na sobě nesnáším, protože jsou tlusté. Vlastně celé nohy mám tlusté, ale zakroužkovala jsem jen to nejhorší.


Teď už je to o něco lepší, ale ne tak výrazně, pořád mi ty partie vadí, ještě nezeštíhlely tak moc jak já chci. Chci být štíhlá tak, aby mi vše dobře ladilo ke štíhlému břichu a pasu. Až více zhubnu, tak možná udělám podobné na porovnání.
 

Kim Kardashian

Čtvrtek v 19:00 | Claire |  Motivace
Nevěděla jsem, do jaké rubriky to zařadit, ale pak mi přišlo přijatelné to dát do motivace, protože ačkoliv mnoho lidí si myslí, že Kim Kardashian přinesla slávu VŠEM velkým zadnicím, podle mě Kim NENÍ motivace pro to, si vykrmit zadek, nýbrž pro to být štíhlá a fit nebo posilovat.

PROČ SI TO MYSLÍM?

  • Koukněte se na ni, kromě chvil kdy měla po porodu nebo když byla těhotná, to že má Kim vycpaný zadek (buď tukem nebo silikonem) je jedna věc, ale věc druhá je, že kromě zadku a zvětšených prsou má zbytek těla štíhlý (ploché břicho, štíhlé ruce i nohy..).
  • Druhá věc je tvar zadnice Kim. Takový zadek můžete mít od plastického chirurga nebo z posilování pokud máte genetické předpoklady k většímu pozadí, ale rozhodně ho nezískáte žraním a válením se neustále na gauči. To pak bude spíš rozpláclý a bez tvaru.
Proto absolutně nepochopím, jak si čistě jen vypasené holky mohou argumentovat tím, že velký zadek je v módě. Ano je, ale existuje velký zadek a velký zadek. Jestli chápete.

Výsledek obrázku pro kim kardashian bikini

Výsledek obrázku pro kim kardashian bikini

Související obrázek

Související obrázek

Související obrázek

27.4.2017

Čtvrtek v 18:15 | Claire |  Můj jídelníček
Dnes jsem to pokazila, došla sestra na návštěvu a měli jsme všichni oběd, takže jsem měla čočku, chléb, vejce a ještě potom salát coleslaw a kafe s mlékem bez cukru. Na přibírání to není, ale na hubnutí také ne. Zítra se ale začnu opět činit a zahájím hladovku.
Váhu se mi podařilo po včerejšku stabilizovat na 52,3 kg. Před tím mi to šlo už nad 53,2. O víkendu se budu snažit na maximum a v pondělí půjdu asi někam s kamarádkou, taže maximálně kávu nebo tak něco.

Našla jsem zajímavý obrázek. Já bych teda radši vypadala jako dívky nahoře, co vy? I když ostatní ženy samozřejmě nesoudím, záleží na tom, jak se kdo cítí ve svém těle. Ale připadá mi, že dívky nahoře se většinou více usmívají a v očích jim vidím více sebevědomí než u těch dole.

Výsledek obrázku pro small size versus plus size
 


26.4.2017

Středa v 6:24 | Claire |  Můj jídelníček
Informace jak pokračuji s nepřijímáním potravy.
Mimochodem dnes se cítím úplně jako vepř,navíc břicho mám nafouklé :-(

Vstávala jsem ve 4:30
Snídaně: nic
Oběd: Cappuccino bez cukru (nebylo v plánu, ale měla jsem dlouhou chvíli v Brně)
Večeře: CocaCola Zero 1,75 l, lipový čaj bez cukru, 1 l vody (možná víc)

Půl dne jsem byla na noháh, druhou půlku dne seděla, sport žádný.

Páá :-)

Pravidla jídelníčku

Úterý v 15:55 | Claire |  Můj jídelníček
Sestavila jsem pravidla, která bych chtěla dodržovat až zhubnu. Nevím, jak to bude teď s mými porcemi a časy jídel, protože z vysokého čísla na váze začínám panikařit (slušně!) a začínám zase koketovat s hladovkou. Ale pravidla co jíst a co ne chci dodržovat už od TEĎ. Takže dnes 25.4.2017 v 16:00 začínám! :-D

Myslela jsem zprvu, že hlad mi pokazí každou dietu, ale není to tak! I když jím zdravě a jsem sytá, pokud je v mém okolí sladkost, mám na ni nezvladatelnou chuť tak či tak. Tohle musí přestat. Budu s tím bojovat a jednou ten boj vyhraju! Nemůžu být neustále otrokem sladkostí, už toho bylo dost.
Dále pamatujte si, že čím později změníte své zvyky, tím se vám bude zdát změna těžší. Je těžké měnit něco, na co jsme zvyklí třeba od narození.

PRAVIDLA

  • nejíst maso
  • nejíst sladkosti a buchty (vyjímka: kopečková zmrzlina, vodová zmrzlina z obchodu)
  • max. 1 porce pečiva denně (1 porce = jeden nebo dva krajíce chleba)
  • nejíst často sýry a kupovaná vejce
  • nepít mléko a mléčné nápoje a milkshaky (vyjímka: mléko jen do kávy)
  • nejíst vůbec ochucené jogurty, omezit i bílé jogurty, dávat přednost sojovým (ty mohou být ochucené, protože je nemám často)
  • večeře je bez sacharidů
  • nekupovat si ani slané oříšky, chipsy, atd.
  • nesladit čaj/kávu, nepít sladké nápoje (jen 100% šťávy a light nápoje)
  • pokusit se každou neděli držet půst jen o vodě

ČAS JÍDLA

Snídaně: 9:00 (cca)
Dopolední svačina: čas není podstatný, tuhle svačinu lze i vynechávat (záleží na velikosti snídaně)
Oběd: 12:00-13:00
Odpolední svačina: 15:00
Večeře: 17:00-18:00

VZOR

Snídaně: ovesná kaše (z vody, 30g vloček, 1 lžička cukru, kakao/skořice)
Dopolední svačina: 1 kus ovoce (dopolední svačinu lze vynechat, když si dám ovoce např. ráno k ovesné kaši)
Oběd: cokoliv z povolených potravin, rozumná porce (např. špenát s bramborami a domáci vajíčko)
Odpolední svačina: 1 kus ovoce/zelenina/ořechy/sušené ovoce (ne často!)
Večeře: na oleji restovaná zelenina a tofu

K tomu všemu přikládám slib, že jsou to pravidla, které jsem si dlouho pečlivě rozmýšlela a že budu dělat vše pro to, abych je dodržovala a věřím, že díky nim budu zdravější a štíhlejší.

Úvaha

Úterý v 7:18 | Claire |  Můj deníček
Jen mě tak napadlo, proč to svému tělu dělám, že se přežírám jedovatým cukrem. Zaslouží si to moje tělo? Ne, nezaslouží. Je zdravé a slouží mi dobře a ono tu čokoládu nechce jíst, protože mu nic dobrého nepřinese.

Toť moje rychlá úvaha z vlaku. :-D Slíbila jsem, že budu referovat jak se mi daří, ale zatím se spíš nedaří a měli jsme oslavu (váha 52,5 kg). Takže napíšu až dosáhnu nějakého úspěchu.

15:09 Doma pokračuju v psaní...
Hrůza, stoupla jsem na váhu, sice už najezená, ale 53,5 kg! Prostě nemůžu se poslední dobou udržet od sladkého. Ale objevila jsem kouzlo CocaColy Zero takže ji teď budu pít od zítra a jíst radši nebudu nic, musím to dát dolůů sakra, za chvíli je květen! A po tom jak jsem neustále jedla se cítím permanentně přežraná i když sním třeba samotné dva rýžové chlebíčky. Navíc skoro všechny moje kamarádky jsou tak krásně hubené a já jim nechci dělat ostudu a vypadat vedle nich jako balík.


Inspirace z Instagramu

22. dubna 2017 v 20:59 | Claire |  Motivace
Přidávám fotky celebrit/slečen z Instagramu, jejichž super postavy jsou mou motivací.

Výsledek obrázku pro chriss_vo

Související obrázek

Výsledek obrázku pro tereza bělehrádková

Výsledek obrázku pro nela slováková instagram

Související obrázek






Jdu na to jinak

22. dubna 2017 v 20:29 | Claire |  Můj deníček
Moje váha stále neutěšeně roste a hladovku jsem vydržela 2 dny, ale moc to s mou váhou nepohlo, takže vážím stále stejně kolem 52 kg ráno / 53 večer.

Dnes jsem to nevydržela a přejedla se sladkostí (3000 kcal!)

Mamčin přítel pomocí 7 denního půstu zhubnul a přejídat se nezačal, a zpět toho nabral jen maličko, takže to záleží opravdu na konkrétním člověku.

Jsem smutná, že jsem selhala a nedodržela Spring dietu, ale upřímě na tak drastickou dietu teď prostě nemám :-/
Moje nová strategie, je jíst minimálně 3x denně pokud možno dietní jídla. Hubnutí bude sice trvat déle než s hladovkou, ale bohužel mi nic jiného nezbyde. :-( A taky samozřejmě cvičit. Plus dříve vstávat a dříve chodit spát. Nyní vstávám kolem 9:30-11:00 a chodím spát kolem 1 v noci, to fakt není ideální!

Budu referovat jak se mi dařilo. Mějte se Líbající

Výsledek obrázku pro healthy lifestyle food

Jsem tlustá

21. dubna 2017 v 12:23 | Claire |  Můj deníček
Ahoj, píši jen v rychlosti na mobilu, protože jsem potřebovala někde ventilovat své myšlenky a přesvědčila jsem se x-krát, že nikomu ve svém okolí si postěžovat nemůžu. Nikdo mě nechápe.. asi se jim ani nedivím...

Moji dnešní totálně depresivní náladu ostartovalo číslo na váze 52,4 kg. Co? Ráno i když jsem nejedla ani jsem nebyla nějak napitá a byla jsem po wc. Konec. Ale vím odkud vítr vane. Než jsem začla se Spring diet, pěkně jsem žrala a tady je daň.
Podle diety mám dnes sníst tuším 200 kcal, ale kašlu na to. Nemůžu sníst nic, prostě si to nemůžu dnes dovolit!!! :-(

Další věc. Mám plnou skříň krásných nenošených kalhot, ale stále nosím ty jedny černé co vypadají už otřesně. Prostě v těch ostatních vypadám úplně jako slon. Mohla bych si koupit nové, ale co mi vždy pokazí celý den je zkoušení si kalhot v obchodě. Ve všech vypadám jako zápasník sumo a ještě to osvětlení někdy mi osvítí tu hnusnou celulitidu! Brrr...

Omlouvám se za zbytečný článek, ale aspoň jsem se vypsala.
Mějte se líp než já a užívejte si sluníčka :-)


Článek o veganství

20. dubna 2017 v 12:56 | Claire |  Velkochovy zvířat

Hezké odpoledne. Protože tohle není blog o zvířatech, nebudu tady vše úplně rozvádět.


Co je veganství a víc věcí o něm se dozvíte na www.vegan.cz
Vše o zneužívání zvířat lidmi na www.salatovelisty.cz

Související obrázek

Já se tím zabývám celkem do hloubky už asi měsíc. Zkusila jsem být vegan, ale selhala jsem (a veganství není jen o stravě), proto jsem teď pouze vegetarián, který dodržuje tyto pravidla:

  1. Jíst pouze domácí vejce a co nejméně výrobků, která vejce obsahují.
  2. Nejíst často sýry a jogurty ani med ze supermarketů (i včely trpí)
  3. Snažit se stravovat vegansky s tím, že při příležitosti oslavy nebo restaurace nebo když se prostě neudržím to poruším.
  4. Např. kynuté buchty se dají udělat hravě bez vajíček a kravského mléka, atd.. Je hodně obměn, stačí jen hledat veganské recepty.
  5. Používat přednostně rostlinné mléko.
  6. Když už si zamlsat, tak volit v obchodě veganské sladkosti (Oreo sušenky, Lotus biscuit, Manner oplatky original).
  7. Protože i snaha omezit živočišné produkty je lepší než nic.
Nutno, ale napsat, že při mé váze si teď nemohu dovolit mlsat nic :D Jinak hladovku zatím držím, ale asi po dobu mé Spring diety nebudu moc chodit do kuchyně. :D

Kam dál