Květen 2017

Výhody štíhlosti

6. května 2017 v 11:57 | Claire |  Motivace
  1. Napuchlé tváře, dvojitý podbradek, opuchlé kotníky - to není atraktivní!
  2. Budeš mít větší sebevědomí a více obdivovatelů.
  3. Nebudeš průměrná.
  4. Lidé se tě budou ptát jak si udržet tak štíhlé tělo.
  5. Tvůj tuk ti nebude překypovat když budeš sedět.
  6. Budeš mít silnou vůli jakou jiní nemají.

Výsledek obrázku pro thinspiration wear

Rady pro drastické hubnutí

6. května 2017 v 11:53 | Claire |  Rady a tipy
Tyhle rady mě na ostatních blozích zaujaly. Dávám je sem, proto, že v hlavě si je nejspíš neuchovám a chci je proto mít tady až je budu potřebovat. Kdyby chtěl někdo rýpat, upozorňuji, že blog je můj deníček, neradím tu nikomu jak má hubnout. Vše co sem dávám je hlavně pro mě.

Našla jsem 3 rady a dám sem každou z nich.

Rada č. 1
"Pro začátek je třeba omezovat jídlo. Po čase přestat jíst úplně. Jenže lidé jako všichni živočichové mají výrazně vyvinutý pud sebezáchovy a mají-li hlad a možnost se najíst - najedí se. Je třeba mozek, potažmo tělo přesvědčit, že hlad je výplodem fantazie. A také, že se dá překonat."

Rada č. 2
"Denně jíst jen jedno jídlo a krájet si ho na malé kousíčky."

Rada č. 3
"Ze začátku to bude hodně těžké, hlavní je vůle pevná jako skála! Radím ze začátku:
-Nejíst 2 dny nic.
-Hrozně moc pít.
-Kdyžtak žvýkat žvýkačky.
-Choďte brzo spát, díky malému příjmu kalorií budete vyčerpaní."

Výsledek obrázku pro thinspiration

Tipy

6. května 2017 v 0:38 | Claire |  Rady a tipy

Našla jsem další užitečné tipy, které si chci uchovat v paměti, proto je sem dám.


Jez v místnosti, kde máš na blízku odpadkový koš. Když máš pocit, že jsi toho už snědla dost, rychle zbytek jídla vyhoď aby tě nelákalo ho dojíst. V restauraci na zbytek jídla rychle hoď ubrousek aby číšník viděl, že už jsi dojedla.

Každou hodinu vypij sklenici vody. Budeš se cítit sytější a budeš mít hydratovanu pokožku.
(Studená voda spaluje více kalorií, teplá voda vyvolává pocit sytosti.)

Zahoď jídlo (sladkost) co tě láká do koše. Z koše už jídlo nikdo nevytahuje. Pokud to jde, zbavuj se všeho lákavého jídla co máš kolem sebe (dej ho kočce/psovi pokud jim neublíží).

Nos fotku své oblíbené inspirace/modelky pořád u sebe.

Po každém soustu jídla se napijte.

Raději mrzněte, vaše tělo pak spálí více kalorií aby se zahřálo.

Jestli máš žravou, nepolykej jídlo, ale rychle ho vyplivni.

Vše jez na malém talířku a malou čajovou lžičkou.

Pohodlně se zavrtej do peřiny a pusť si film. Nebude se ti chtít jít vstát pro jídlo.

Najdi si odůvodnění ke každému jídlu, proč tohle zrovna nejíst. Vše si znechuť.

Jídlo si přesol a přepepři - nebude ti chutnat.

Jdi nakupovat s zkoušej si menší velikosti oblečení, které bys chtěla nosit až zhubneš. Narvi se do něj a pak si v kabince štípej do přebytečného tuku a uvidíš, jak se ti hned jídlo zprotiví. Nechceš přeci přidávat jídlem tuk k těm špekům co už máš.

Nauč se milovat ten prázdný pocit v žaludku. Budeš se pak cítit odporně, když znovu zaplníš žaludek.

Vyber si mezi obědem a večeří, nikdy nejez oboje!

Pokud jsi náchylná na záchvaty přejídání kupuj si jídlo jen pro sebe a opravdu minimum.

Pokud je v okolí něco sladkého tak to ukliď (daruj, vyhoď).
Také sama sebe ukliď daleko od jídla.

Sleduj co jedí ostatní. Hlavně co jedí tlustí lidé a říkej si, jak jsou nezodpovědní, když se tak ládují a přidávají si další kila tuku do těla. Přece to nebudeš dělat taky.

Žvýkej žvýkačky bez cukru, zaneprázdní to tvá ústa.
Káva zmenšuje chuť na jídlo. Pij také čaj.

Jestli jsi hodně odvážná, jdi a vyhoď nějaké potencionální jídlo z lednice aby si nikdo nevšiml, že nejíš. Hledej alternativy - dávej svačiny bezdomovcům, krm pejsky...

Dělej si seznam věci, co budeš dělat dalších 15 min (surfovat na netu, okoupat se, jít ven, koukat na TV, číst si...).

Stále si opakuj, že chceš být hubená (nahraj si na mobil spoustu thinspirace).

Když máš hlad - pij vodu/čaj.

Nemysli pořád na jídlo. Radši si pusť nějakou hudbu, tancuj, spi...

Když budeš mít ve skříňce čokoládu a začínáš mít chuť, bez rozmyslu jdi a vyhoď ji do koše než bude pozdě! Je to škoda, ale za to aby jsi byla tlustá ta čokoláda nestojí.


Thinspiration

5. května 2017 v 23:57 | Claire |  Motivace











29.4. - 1.5. 2017

1. května 2017 v 14:15 | Claire |  Můj jídelníček

Tak tyhle poslední dny jsem se přímo vyznamenala :-D úplně mimo moje zásady a ten můj jídelníček asi nikdo nepochopí :-D


29.4.2017
S: nic
O: nic
V: Sušenky BeBe rodinné 2 balení (ups :-D)
Pohyb: běžecký pás (-200 kcal), posilování s vlastní váhou, dřepy 50x, procházka se psem (cca 1 hod)
Snězeno: asi 1100 kcal

30.4.2017 (chlastací den)
S: nic
O: káva s mlékem bez cukru
V: 1 kousek smažené brokolice, 5 lískooříškových oplatků Zlaté, 4 sušenky (věnečky), 2 sklenky bílého vína, 2x40 ml Jagermeister, 20ml likéru Amaretto
Pohyb: nic
Snězeno: netuším.. asi 1500-1700 kcal
Hlava bolí? Ano :D

Po té super stravě mi bylo celkem nevolno, takže dnes jsem najela na zdravější stravu podle svých zásad a zítra asi půst, večer jsem se vážila a měla jsem 52 kg, ale zítra ráno se ještě zvážím a uvidíme. Květen musí být úspěšný měsíc, protože pak už nastane červen, kraťase a co já potom s tou celulitidou :-D

1.5.2017
S: menší zelené jablko, chléb s pomazánkou z medvědího česneku
O: pytlík rýže, 40g tofu, cibulová omáčka, cherry rajčátka

K večeři plánuji jen salát a rajčata, ještě si dám kávu s mlékem a pohyb také plánuji. Jídelníček sice děs, ale zbavila jsem se strašáka čísla 53 na váze.