Tipy

6. května 2017 v 0:38 | Claire |  Rady a tipy

Našla jsem další užitečné tipy, které si chci uchovat v paměti, proto je sem dám.


Jez v místnosti, kde máš na blízku odpadkový koš. Když máš pocit, že jsi toho už snědla dost, rychle zbytek jídla vyhoď aby tě nelákalo ho dojíst. V restauraci na zbytek jídla rychle hoď ubrousek aby číšník viděl, že už jsi dojedla.

Každou hodinu vypij sklenici vody. Budeš se cítit sytější a budeš mít hydratovanu pokožku.
(Studená voda spaluje více kalorií, teplá voda vyvolává pocit sytosti.)

Zahoď jídlo (sladkost) co tě láká do koše. Z koše už jídlo nikdo nevytahuje. Pokud to jde, zbavuj se všeho lákavého jídla co máš kolem sebe (dej ho kočce/psovi pokud jim neublíží).

Nos fotku své oblíbené inspirace/modelky pořád u sebe.

Po každém soustu jídla se napijte.

Raději mrzněte, vaše tělo pak spálí více kalorií aby se zahřálo.

Jestli máš žravou, nepolykej jídlo, ale rychle ho vyplivni.

Vše jez na malém talířku a malou čajovou lžičkou.

Pohodlně se zavrtej do peřiny a pusť si film. Nebude se ti chtít jít vstát pro jídlo.

Najdi si odůvodnění ke každému jídlu, proč tohle zrovna nejíst. Vše si znechuť.

Jídlo si přesol a přepepři - nebude ti chutnat.

Jdi nakupovat s zkoušej si menší velikosti oblečení, které bys chtěla nosit až zhubneš. Narvi se do něj a pak si v kabince štípej do přebytečného tuku a uvidíš, jak se ti hned jídlo zprotiví. Nechceš přeci přidávat jídlem tuk k těm špekům co už máš.

Nauč se milovat ten prázdný pocit v žaludku. Budeš se pak cítit odporně, když znovu zaplníš žaludek.

Vyber si mezi obědem a večeří, nikdy nejez oboje!

Pokud jsi náchylná na záchvaty přejídání kupuj si jídlo jen pro sebe a opravdu minimum.

Pokud je v okolí něco sladkého tak to ukliď (daruj, vyhoď).
Také sama sebe ukliď daleko od jídla.

Sleduj co jedí ostatní. Hlavně co jedí tlustí lidé a říkej si, jak jsou nezodpovědní, když se tak ládují a přidávají si další kila tuku do těla. Přece to nebudeš dělat taky.

Žvýkej žvýkačky bez cukru, zaneprázdní to tvá ústa.
Káva zmenšuje chuť na jídlo. Pij také čaj.

Jestli jsi hodně odvážná, jdi a vyhoď nějaké potencionální jídlo z lednice aby si nikdo nevšiml, že nejíš. Hledej alternativy - dávej svačiny bezdomovcům, krm pejsky...

Dělej si seznam věci, co budeš dělat dalších 15 min (surfovat na netu, okoupat se, jít ven, koukat na TV, číst si...).

Stále si opakuj, že chceš být hubená (nahraj si na mobil spoustu thinspirace).

Když máš hlad - pij vodu/čaj.

Nemysli pořád na jídlo. Radši si pusť nějakou hudbu, tancuj, spi...

Když budeš mít ve skříňce čokoládu a začínáš mít chuť, bez rozmyslu jdi a vyhoď ji do koše než bude pozdě! Je to škoda, ale za to aby jsi byla tlustá ta čokoláda nestojí.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama